Tijd voor Pioneers: Beheers de toekomst van Rail Nation

Of het nu de ontwikkeling was van de stoomtrein die de Industriële Revolutie aandreef of de uitvinding van elektrische treinen die we tegenwoordig nog steeds gebruiken – in de geschiedenis van de spoorwegen zijn er vaak veranderingen geweest die vooruitgang betekenden.

Terwijl sommige mensen vasthielden aan de oude technologieën en daar sindsdien nooit van gehoord zijn, gingen degenen die de veranderingen ondersteunden met succes de geschiedenis in.

  

Ook Rail Nation zal binnenkort grote vernieuwingen ondergaan waardoor alle spelers die ooit Rail Nation hebben gespeeld nieuwe strategische en tactische mogelijkheden krijgen. Er is veel te ontdekken en te sleutelen.  De wijzigingen kunnen in drie categorieën worden samengevat.

  1. Integratie van zes nieuwe passagierstreinen
  2. Herstructurering van de zes onderzoeksbomen
  3. Nieuwe attributen voor alle bestaande treinen

 

Zes nieuwe passagierstreinen

We hebben de Rail Nation-community in 2017 ondervraagd om zes nieuwe passagierstreinen te vinden. Jullie hebben meegedaan en kozen de volgende zes modellen.

 

 

Dit betekent dat in plaats van één, er nu twee passagierstreinen in elk tijdperk zijn die je kunt gebruiken om mensen tussen steden te vervoeren. Afhankelijk van de afstand van de route en wachttijden kan één van de twee altijd van pas komen.

Dit geldt niet voor Rail Nation – USA. De passagiersfunctie blijft exclusief beschikbaar op Classic en Steam over Europa.

 

Herstructurering van de zes onderzoeksbomen

Natuurlijk moeten de zes nieuwe treinen in de onderzoeksbomen worden geïntegreerd. We hebben niet alleen de nieuwe treinen tussen twee oude treinen geplaatst in de bestaande onderzoeksbomen. In plaats daarvan hebben we van deze gelegenheid gebruikgemaakt om de onderzoekspaden en onderzoekskosten volledig opnieuw in te richten. Omdat de onderzoeksbomen slechts één keer eerder zijn gewijzigd (met de introductie van de reizigerstreinen), hebben we nu bewust besloten te breken met oude gewoonten om zo spelers meer variatie te bieden in hun spelmogelijkheden.  De tijden waarin spelers blindelings de volledige boom in elk tijdperk konden onderzoeken, zijn voorlopig voorbij. Het is weer tijd voor slimme keuzes!

Nieuwe attributen voor alle treinen

Om de gehele herziening van de onderzoeken in Rail Nation af te ronden, konden we het niet weerstaan de treinen die je al kent ook te herzien. Nadat we de onderzoeksbomen hadden aangepast en de zes passagierstreinen hadden geïntegreerd, kregen alle treinen nieuwe waarden in de categorieën snelheid, acceleratie, trekkracht, betrouwbaarheid en kosten.

Onze focus lag hier op het creëren van meer gelijkheid en geoptimaliseerd balanceren binnen elk tijdperk.

De nieuwe waarden zorgen er voor dat elk tijdperk beschikt over minstens één trein uit de categorieën koterafstandstrein, sprinter, allrounder, tractie kampioen, lagenafstandstrein en marathonloper. Elke trein heeft nu zijn eigen doel en kan in specifieke situaties worden gebruikt. In alle zes tijdperken is er nu een juiste trein voor elke dienstregeling en spelers kunnen nu hun treinen gebruiken op routes die overeenkomen met hun eigen speelstijl.

 

De veranderingen zullen binnenkort live zijn op de eerste speelwerelden, dat is een feit:

Wat ga je doen? Blijf je werkeloos staan? Of ga je de uitdaging aan en beheers je de toekomst van Rail Nation?

 

Belangrijke algemene informatie:

  • Alle wijzigingen worden van kracht bij de herstart van een server.
  • De uitrol voor deze update is gepland voor eind september. Natuurlijk houden we je op de hoogte van de exacte data.
  • Nog geen passagierstreinen in Rail Nation – USA.