Tijd voor Pioneers: Beheers de toekomst van Rail Nation

Of het nu de ontwikkeling was van de stoomtrein die de Industriële Revolutie aandreef of de uitvinding van elektrische treinen die we tegenwoordig nog steeds gebruiken – in de geschiedenis van de spoorwegen zijn er vaak veranderingen geweest die vooruitgang betekenden.

Terwijl sommige mensen vasthielden aan de oude technologieën en daar sindsdien nooit van gehoord zijn, gingen degenen die de veranderingen ondersteunden met succes de geschiedenis in.

  

Ook Rail Nation zal binnenkort grote vernieuwingen ondergaan waardoor alle spelers die ooit Rail Nation hebben gespeeld nieuwe strategische en tactische mogelijkheden krijgen. Er is veel te ontdekken en te sleutelen.  De wijzigingen kunnen in drie categorieën worden samengevat.

  1. Integratie van zes nieuwe passagierstreinen
  2. Herstructurering van de zes onderzoeksbomen
  3. Nieuwe attributen voor alle bestaande treinen

 

Zes nieuwe passagierstreinen

We hebben de Rail Nation-community in 2017 ondervraagd om zes nieuwe passagierstreinen te vinden. Jullie hebben meegedaan en kozen de volgende zes modellen.

 

 

Dit betekent dat in plaats van één, er nu twee passagierstreinen in elk tijdperk zijn die je kunt gebruiken om mensen tussen steden te vervoeren. Afhankelijk van de afstand van de route en wachttijden kan één van de twee altijd van pas komen.

Dit geldt niet voor Rail Nation – USA. De passagiersfunctie blijft exclusief beschikbaar op Classic en Steam over Europa.

 

Herstructurering van de zes onderzoeksbomen

Natuurlijk moeten de zes nieuwe treinen in de onderzoeksbomen worden geïntegreerd. We hebben niet alleen de nieuwe treinen tussen twee oude treinen geplaatst in de bestaande onderzoeksbomen. In plaats daarvan hebben we van deze gelegenheid gebruikgemaakt om de onderzoekspaden en onderzoekskosten volledig opnieuw in te richten. Omdat de onderzoeksbomen slechts één keer eerder zijn gewijzigd (met de introductie van de reizigerstreinen), hebben we nu bewust besloten te breken met oude gewoonten om zo spelers meer variatie te bieden in hun spelmogelijkheden.  De tijden waarin spelers blindelings de volledige boom in elk tijdperk konden onderzoeken, zijn voorlopig voorbij. Het is weer tijd voor slimme keuzes!

Nieuwe attributen voor alle treinen

Om de gehele herziening van de onderzoeken in Rail Nation af te ronden, konden we het niet weerstaan de treinen die je al kent ook te herzien. Nadat we de onderzoeksbomen hadden aangepast en de zes passagierstreinen hadden geïntegreerd, kregen alle treinen nieuwe waarden in de categorieën snelheid, acceleratie, trekkracht, betrouwbaarheid en kosten.

Onze focus lag hier op het creëren van meer gelijkheid en geoptimaliseerd balanceren binnen elk tijdperk.

De nieuwe waarden zorgen er voor dat elk tijdperk beschikt over minstens één trein uit de categorieën koterafstandstrein, sprinter, allrounder, tractie kampioen, lagenafstandstrein en marathonloper. Elke trein heeft nu zijn eigen doel en kan in specifieke situaties worden gebruikt. In alle zes tijdperken is er nu een juiste trein voor elke dienstregeling en spelers kunnen nu hun treinen gebruiken op routes die overeenkomen met hun eigen speelstijl.

 

De veranderingen zullen binnenkort live zijn op de eerste speelwerelden, dat is een feit:

Wat ga je doen? Blijf je werkeloos staan? Of ga je de uitdaging aan en beheers je de toekomst van Rail Nation?

 

Belangrijke algemene informatie:

  • Alle wijzigingen worden van kracht bij de herstart van een server.
  • De uitrol voor deze update is gepland voor eind september. Natuurlijk houden we je op de hoogte van de exacte data.
  • Nog geen passagierstreinen in Rail Nation – USA.

25 thoughts on “Tijd voor Pioneers: Beheers de toekomst van Rail Nation

  1. Powinniście też zmienić jedną b. ważną opcje która blokuje te gre.

    Kiedyś była rywalizacja do samego końca, do ostatniego dnia. robiono ponad 50 lvl miast. A walka finałowa trwała 3-4 dni , obecnie to z biedą 48godz
    Teraz, na początku 6 ery wszyscy stopują i nikt już nie zdobywa nowych poziomów miast, nie rywalizuje, gra staje się nudna. Dlaczego się tak dzieje ?
    Otóż, ludzie się wycwanili.
    Czym wyższy poziom miasta tym większe magazyny, czym większe magazyny tym więcej trzeba zwieź w finale. Czyli im wyższa pozycja miasta wchodzącego do finału tym większa kara (więcej do zwiezienia)
    Nie opłaca się być w rankingu na miejscu 1 i mieć miasto na najwyższym poziomie, Nie opłaca się mieć poziomu miasta 50 (a możliwe jest 80) bo magazyny są ogromne dlatego na początku 6 ery wszystko staje. Każdy chce mieć niższy poziom by łatwiej i szybciej wypełnić magazyny w finale.
    Powinno być odwrotnie czym wypracowany wyższy poziom miasta tym mniejsze magazyny !
    to się nazywa nagroda zamiast kary (która jest obecnie).
    Wcześniejszy o kilka godzin start nie rekompensuje tego zaś późny start słabszych metropoli 10-tki totalnie zniechęca ich do gry bo nie maja najniższych szans.
    Start powinien być równy dla wszystkich a magazyny tym mniejsze im poziom miasta wyższy.
    Wtedy znów będzie rywalizacja, teraz to takie pykanie dla zabicia nudy, więcej kłótni, prowokatorów i wyzwisk tych co dają się sprowokować nią samej gry.

    Powinniście tez coś wymyślić na pojawiających się “stalkerów” w tej grze, są to ludzie którzy chodzą za innymi by psuć im grę. Prowokują, ośmieszają lub szkalują wybranych graczy po to by zniechęcać do nich graczy całego miasta i Stowarzyszenia. Zdarza się że złość takiego ancymona nie ogranicza się do jednego serwera i powiela swoje zachowanie względem wybranej osoby na innym serwerze. Robią to na zimno i z wyrachowaniem, gdy “pacjent” się broni przeciw publicznym kłamstwom często puszczają mu nerwy a support karze go banem Czyli Karze ofiarę zamiast ukarać kata. Wiem to ze świezej autopsji bo tak ostatnio postępuję względem mnie gracz Konfi na serwerze Wał Korbowy i Komora Dymna (finał). W ciagu ostatnich 2 lat zdarza sie to po raz 3

    Pozdrawiam Telisa

  2. Hola David,

    Muchas gracias por la aportación, lo tendremos en cuenta. Si tienes alguna idea de como implementarlo, por favor, pásate por nuestro foro y dinos como lo harías para que todos podamos participar en mejorar la sugerencia y así dar a los programadores algo mas con lo que trabajar.

    Saludos,
    El Equipo de Rail Nation.

  3. Ich habe den leisen verdacht, es soll ein wenig mehr an der “goldschraube” gedreht werden, die kupplung wird ohne + acc. eine unlösbare aufgabe, was aber imo. nur ein verdacht ist ^^

  4. Asi como se modifico los trenes seria bueno en un futuro ir modificando las eras de juego en el sector de estacion por ejemplo. o incluir a Sudamerica en los mapas

  5. Het was alleen fijn geweest, Dat de oude servers zonder de nieuwe versie’s de app gewoon nog hadden kunnen gebruiken inplaats, dat de chat niet meer werkt en de kaart met goederen. Na de update’s van 19-9.

  6. Hallo Dandy,
    die Kommentare hier im Blog müssen erst frei geschaltet werden. Dies kann unter Umständen etwas Zeit in Anspruch nehmen. Ich vermute du meinst deinen Kommentar im Blog-Beitrag “Zeit für Pioniere – Übersicht der neuen Werte aller Loks”. Dieser wurde letzte Woche frei geschaltet.

  7. Hab ich mir gedacht, negative Antworten werden nicht veröffendlicht

  8. Hallo Bruce,
    keine Sorge, auf den USA-Servern wird es auch in Zukunft keine Personenloks geben. Allerdings wurde auch dort der Forschungsbaum angepasst. Die neuen Werte sind also auch für USA-Server gültig, nur ohne Personenloks.

  9. Ich sehe den neuen Lokomotiven und den neuen Eigenschaften der Loks mit größtem Interesse entgegen. Ich hoffe, bei den neuen Eigenschaften wurde vor allem bei der Geschwindigkeit den Vorbildern entsprochen. Ich erwarte mir, besonders in den Ersten Epochen, mehr Zugkraft dafür weniger Geschwindigkeit. Denn es ist schon komisch wenn eine D+D Verbundmallet mit 160 über die Gleise läuft, während das Vorbild bei 80 schon schwer an die Grenzen kommt.
    Wie auch immer ich werde gerne weiterspielen!

  10. hört sich alles gut an – und im nächsten update dann die waggons –
    also nach funktion geordnet, und nicht nach ware oder epoche.
    bordwaggon für schüttgut
    tankwaggon für Flüssigkeiten
    schwerlastwaggon für z.B. maschinen….
    von billig bis teuer je nach funktion, aber über die komplette spieldauer und für die jeweilige warengruppe (das könnten dann aber auch personen sein) einsetzbar, bis ins ES
    traut euch das…

  11. Thank you for not putting passenger trains in the USA servers…

  12. Shall be great to see how the new locomotive classes play out.
    Hopefully the Garratt Engine gets a bit of a tweak for the better, as that was one the Pinnacles of railway engineering in the Commonwealth & in particular Australia.

    Along with the 38 class locomotives which were passenger express trains.

  13. Hi Lacidd 🙂

    These changes will be activated only once a server restarts, meaning new pax trains, newly restructured research trees and new attributes for the engines. More news coming and the date for the rollout 🙂

    Cheers!

  14. Super bin mit dabei
    für neue Herausforderungen

  15. die Idee ist super . ich hoffe es wird sich bewähren . und was wichtig ist , auch gut funktionieren.

  16. Da die Loks ja im Schnitt spürbar schwächer werden, heißt das im Endeffekt auch, dass die Spieler weniger verdienen und die Bonusloks im Vergleich deutlich stärker werden.
    Wird das ganze abgefangen, dadurch, dass die Warenpreise ein wenig erhöht werden?
    Denn sonst würdet ihr mit einer eigentlich interessanten Neuerung, nur die Schere zwischen freien und zahlendem Spieler weiter aufreißen.
    Das würde RN im Endeffekt schaden.

  17. Ano, vypadá to zajímavě. Ale je nějaké bližší vysvětlení k těm 40 zlatých vpravo dole?

  18. Hello,

    I accept the challenge and master the future of Rail Nation.

    Too bad we have to wait until the server restarts…

    Please, if possible, implement these changes faster: so at the end of September and on the server I am playing. 🙂

    Thank you.

    Have a nice day!

    Respectfully,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

  19. Hello,

    I accept the challenge and master the future of Rail Nation.

    Too bad we have to wait until the server restarts…

    Please, if possible, implement these changes faster: so at the end of September and on the server I am playing. 🙂

    Thank you.

    Have a nice day!

    Respectfully,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

  20. Das ganze habe ich schon vor Wochen im Forum schon mit allen Bildern und Details geposted gehabt, wo es schon längst offiziell war das Version 4.9 kommen wird aber dann ja leider extreme Performanceprobleme gab.

    Nun sollte man halt aber auch USA dann an den neuen Forschungsbaum auch anpassen, denn immerhin habt ihr im neuen Forschungsbaum die Forderung umgesetzt, dass man in Epoche 3 nur noch eine Lok zur Kupplung erforschen muss statt 2.

    Für Express Varianten ist aber der neue Forschungsbaum leider komplett ungeeignet.

  21. Bună ziua,

    Eu accept provocarea ca să stăpânesc viitorul universului Rail Nation.

    Păcat că trebuie să aștept(ăm) până la repornirea serverului…

    Vă rog, dacă se poate, să implementați aceste schimbări mai repede: deci la sfârșitul lunii septembrie și pe serverul pe care joc. 🙂

    Vă mulțumesc anticipat.

    Vă doresc o zi plăcută!

    Cu respect,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

Geef een antwoord