De Rail Nation gear store is open!

Beste speler,

 

Koop NU de officiële Rail Nation-merchandise!

 

Ga snel onze gear shop en bekijk ons ruime aanbod aan artikelen en premium producten. Ontdek onze tijdloze en elegant ontworpen T-shirts, die zeker passen bij (bijna) elke gelegenheid en erg comfortabel zijn door het gebruik van duurzame materialen. De strakke muismat en het notitieblok komen vooral tijdens het eindspel van pas voor precisie en notities. Het is ideaal om je berekeningen op te maken!

 

Laat met trots zien wat je hebt bereikt met onze verzamelspeldjes, ideaal voor toekomstige treinreizen en meer. Of ga voor het enorm schattige badeendje met Rail Nation-thema dat wacht op een nieuw thuis. Het eendje wordt zelfs geleverd met een leuk conducteursfluitje, perfect om het vertrek van de trein of het begin van een nieuwe server aan te kondigen! Koop als pronkstuk voor je boekenplank deze van acryl gemaakte iconische carrièretrein, gegarandeerd een interessante gespreksopener.

 

Wij zijn trots op ons ongelooflijke assortiment en hopen dat jij er ook blij mee bent! Of je nu een nieuwkomer of een veteraan bent, wij hebben zeker iets dat perfect bij jou past. Bezoek de winkel, ontdek onze collectie en haal Rail Nation vandaag nog in huis.

 

We zijn benieuwd naar jouw mening, feedback en suggesties. Maar voor nu…

 

Veel plezier in de gear store!

 

Het Rail Nation-team

FAQ’s: Vragen over de Gear Store

 

Vraag: Betreffende de recente wijzigingen in de btw/douanerechten voor bestellingen van buiten de EU: is de winkel in de EU gevestigd en moet ik btw/douanerechten betalen?
Antwoord: De btw wordt in rekening gebracht bij het plaatsen van de bestelling. Indien de goederen worden uitgevoerd, zullen achteraf de in het land van levering geldende douanerechten worden doorberekend.

 

Vraag: Mijn pakje is niet aangekomen. Wat moet ik doen?
Antwoord: Neem contact op met onze klantenservice. Zij zullen informatie inwinnen om het probleem te helpen oplossen.

 

Vraag: Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
Antwoord: Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden: creditcard, Amazon Pay, PayPal, American Express en vooruitbetaling.

 

Vraag: Zijn er cadeaubonnen verkrijgbaar, of kan ik een artikel kopen en naar een vriend sturen?
Antwoord: Op dit moment zijn er geen cadeaubonnen beschikbaar.

 

Vraag: Wat moet ik doen als er een probleem is met een artikel dat ik heb besteld?
Antwoord:
Neem contact op met onze Klantenservice. Zij zullen informatie inwinnen om het probleem te helpen oplossen.

 

Vraag: Wat is het retourbeleid?
Antwoord: Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst direct retourneren onder de voorwaarden die in onze algemene voorwaarden zijn vermeld (met inbegrip van de annuleringsvoorwaarden). Je betaalt zelf de retourkosten.

 

Vraag: Wat is de verwachte levertijd nadat een artikel is besteld? Hoe snel wordt het verzonden?
Antwoord: In Duitsland duurt de levering tussen 2-3 werkdagen (maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen in Duitsland) na ontvangst van betaling.

Als je in één bestelling meerdere artikelen bestelt met verschillende levertijden, verzenden wij de goederen in één zending, tenzij wij anders zijn overeengekomen.  In dat geval geldt de langste leveringstermijn van je bestelling voor de verzending van alle goederen.

Verzending naar EU-landen gebeurt binnen 3-7 werkdagen.

 

Vraag: Is het mogelijk om mijn bestelling na betaling nog te wijzigen?

Antwoord: Zodra de betaling voltooid is, is het niet meer mogelijk je bestelling te wijzigen. Als er toch iets gewijzigd moet worden, neem dan contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren en een nieuwe te plaatsen.

 

Vraag: Zijn er extra kosten voor de levering na verzending?
Antwoord: Als het pakket niet kan worden afgeleverd omdat de informatie onjuist was, zal de verzending opnieuw in rekening worden gebracht. Als je iets wilt terugsturen, betaal je de kosten van het retourzending.

 

Vraag: Hoe worden de leveringskosten berekend?
Antwoord: De leveringskosten worden per landzone berekend. Voor meer informatie kun je hier kijken: (verzendlink).

 

Vraag: Waarom wordt mijn betaalscherm niet geladen? [aka player did not enable pop ups]
Antwoord: Wis je browsercache en cookies om het scherm correct te laden. Als dit niet helpt, helpt onze klantenservice je graag verder.

 

Vraag: Wat zijn de levertijden voor elk continent?
Antwoord: Voor gedetailleerde verzoeken, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice-team.