Wat te doen als er een fout is opgetreden

 

Beste spelers,

Regelmatig treden er fouten op aan de kant van de client, dus voordat je contact opneemt met ons Support team raden we je aan de volgende acties uit te voeren:

  • Verwijder browsercookies (zie onderstaande instructie).
  • Verwijder de cache van je browser (zie onderstaande instructie).
  • Zorg ervoor dat jouw browser cookies accepteert.
  • Probeer in te loggen in een andere browser (aanbevolen browser: Chrome).
  • Soms, wanneer je niet kunt inloggen, kan het wissen van de DNS-cache helpen. Ook kun je je internetrouter resetten (als je die gebruikt).

 

Als bovenstaande stappen niet hebben geholpen, neem dan contact op met ons game Support team. Om ervoor te zorgen dat we je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen, moet je de volgende informatie in je ticket opnemen:

  • Server- en accountnaam;
  • De exacte tijd waarop het probleem zich voordeed (geef je tijdzone aan);
  • Handelingen die de fout hebben veroorzaakt (zodat de programmeurs de stappen kunnen vinden om het te reproduceren);
  • Welke browser je gebruikt (versie, plugins) en welke browsers je hebt geprobeerd nadat de fout is opgetreden;
  • screenshots.

 

Soms kan het nodig zijn om de traceroute of HAR logs mee te sturen. Je vindt de instructies hieronder. Als je hier hulp nodig voor hebt kun je dit uiteraard aangeven in je ticket.

Onze Support Agents zullen hun best doen om je te helpen met een oplossing.

 

Bedankt voor jouw hulp.
Jouw Rail Nation-team

 

Hoe cache en cookie te wissen (links naar officiële help artikelen van verschillende browsers)

 

Hoe contact opnemen met ons ondersteuningsteam    

  • Schrijf een ticket vanuit het spel: Klik op de knop in de rechterbovenhoek van het spelscherm (koptelefoonpictogram met een vraag).
  • Via Helpcentrum.

 

Hoe maak je een screenshot

  • Druk op de toets Print Screen om de afbeelding van je scherm op te slaan op het klembord, daarna kun je een grafische editor openen, de afbeelding plakken, opslaan als .JPEG of .PNG en naar het Support team sturen.
  • Ook zijn er verschillende programma’s en online diensten. Bijvoorbeeld clip2net;

 

Hoe moet je tracert gebruiken

 

Hoe een HAR logs maken